torsdag den 14. marts 2013

Detox og status


7 dage, det var så længe jeg kunne holde min detox, 7 dage udelukkende på suppe, (med hånden på hjertet, så meget en suppe pige er jeg ikke).

Jeg har listet nogen af punkterne fra forløbet op så det giver et billede af hvad denne detox har bestået af:

· Udelukkende suppe lavet på udrensende grøntsager og urter, hertil protein i form af fisk, kylling og skaldyr.

· Udrensende kosttilskud

· Nyre detox te

· Tørbøstning af hud, stimulering af lymfesystem

· Sauna besøg, masser af sved!

· Munddetox med natron og olie for at fjerne de toxiner der ophober sig i og på tungen.

· Drik bestående af æblecidereddike og vand for at blødgøre leversten og gøre organerne klar til afgiftning.

· Tarmskyldning

· Meditation og yoga

· Mig tid, helt alene i 24 timer uden barn eller mand.

· Detox af sind og hjem

Status efter detox: Den allerstørste gevinst fra dette forløb er, foruden en fantastisk fordøjelse, evnen til at mærke efter. Jeg har lært mig selv endnu bedre og kende, hvilket er så stor en gave at den overskygger alt andet. Der røg naturligvis nogen centimeter også, men dette bliver uvæsenligt i sammenhæng med den ro der har lagt sig over mig.

Jeg er helt sikker på at denne ro er til at finde uden et stort detox forløb, men for mig så var det netop dette der gjorde udslaget til at jeg nu virkelig nyder at være mig!
 



 

 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar